Doświadczenie związane z zamontowaniem setek myjni w Austrii, Szwajcarii, Szwecji, wschodnich terenach Polski oraz Rosji pozwoliło nam na stworzenie urządzeń, którym ekstremalne warunki zimowe nie są straszne.
Stworzone i specjalnie dedykowane charakterystyce i wymaganiom technologicznym myjn EHRLE, które przygotowane zostały do pracy w trudnych i ekstremalnych warunkach.
Myjnie EHRLE bez problemu funkcjonują również w okresie zimowym. Gwarantowana przez producenta temperatura w jakiej może pracować myjnia wynosi -15 stopni C⁰, niemniej osobiście można się przekonać, że mimo warstwy śniegu oraz temperatury sięgającej poniżej piętnastu kresek mycie pojazdów na myjniach EHRLE jest nie tylko możliwe, ale i bezpieczne, zwłaszcza dla pracujących urządzeń.
Dzieje się tak ponieważ zastosowanych jest aż 6 systemów chroniących przed zamarzaniem:
System chroniący przed zamarzaniem I składający się z
System chroniący przed zamarzaniem II składający się z
System chroniący przed zamarzaniem III składający się z
awaryjnego systemu chroniącego przed zamarzaniem działającego przy braku prądu. System ten działa w momencie wyłączenia zasilania elektrycznego. Elektrozawór otwiera wodę dostarczaną z sieci, która przepływa przez cały układ wodny myjni do zbiornika chroniącego przed zamarzaniem, a następnie wydostaje się na zewnątrz przelewem do studzienki ściekowej
System chroniący przed zamarzaniem IV składający się z
systemu grzewczego w układzie wężowym (system rur PEX) ogrzewającego posadzki betonowe na stanowiskach mycia, załączanego przy niskich zewnętrznych temperaturach
NOWOŚĆ! Na życzenie Inwestora istnieje możliwość zainstalowania podwójnego systemu rozmrażania posadzki
System chroniący przed zamarzaniem V składający się z
Dodatkowej warstwy izolacyjnej kontenera technicznego chroniącej przez silnymi mrozami (opcja dodatkowa)
System chroniący przed zamarzaniem VI
Keep warm polega na umieszczeniu schowka na lancę pomiędzy modułami (w wersji outdoor), dzięki czemu nie jest on narażony na zewnętrzne ujemne temperatury, a lanca nie przymarza do niego
Każda myjnia zarówno w wersji modułowej, jak i kontenerowej posiada również układ grzewczy, podgrzewający wodę do poszczególnych programów mycia oraz do systemu podgrzewania posadzki. Kotły oddają również cześć ciepła do wnętrza modułu lub kontenera dodatkowo je dogrzewając.
Również ścianki modułów posiadają specjalną powłokę termiczną, która ma za zadanie utrzymanie temperatury wewnątrz modułu.
Częste wizyty na myjni zimą są częstym widokiem z racji na osadzające się na pojazdach błoto pośniegowe i sól drogową, której kierowcy skutecznie chcą się pozbyć.