Serwis i koordynacja

To zdecydowanie jedna z naszych najsilniejszych stron, świadcząca o sile firmy oraz bezkonkurencyjnej przewadze nad innymi
Możemy pochwalić się najszybszym czasem reakcji. Jest to możliwe dzięki:
  • gęstej sieci serwisantów obecnych w niemalże każdej części kraju, dzięki czemu skraca się czas oraz dystans dojazdu na miejsce usterki
  • stałej współpracy oraz częstym dostawom z fabryki z Illertissen
  • specjalnemu Systemowi Szybkiego Składowania Części, dostępnemu na naszym magazynie (dzięki niemu możliwe jest odnalezienie w bardzo krótkim czasie odpowiednich materiałów)
  • sprawnym i wyspecjalizowanym serwisantom, którzy dzięki swojej głębokiej fachowej wiedzy potrafią od razu po przyjechaniu na miejsce usterki zdiagnozować problem oraz przystąpić do jego automatycznej naprawy za pomocą narzędzi oraz kompletu części zamiennych znajdujących się na wyposażeniu swojego pojazdu służbowego.
Posiadamy największą własną sieć serwisową myjni bezdotykowych w Polsce
Grupa mobilnych serwisantów, inżynierów ds. inwestycji, koordynatorów, techników oraz wyspecjalizowanych magazynierów – na terenie całego kraju tworzą wyspecjalizowany i profesjonalny team serwisowy EHRLE Polska. Bez względu na porę dnia Inwestor może zwrócić się o pomoc do serwisu, dokonując zgłoszenia na trzy możliwe sposoby:
  • za pomocą dedykowanego specjalnie dla Inwestorów Systemu EhrleMaintenance
  • poprzez formularz zgłoszeniowy
  • telefonicznie – dzwoniąc bezpośrednio do centrum koordynacji, w którym rozmowę prowadzą wykwalifikowani pracownicy a nie zaprogramowane automaty. Telefoniczne zgłoszenie usterki możliwe jest od poniedziałku do piątku w godzinach 8-19 oraz w sobotę w godzinach 9-18.