Play

Posiadamy największą własną sieć serwisową myjni bezdotykowych w Polsce

Grupa mobilnych serwisantów, inżynierów ds. inwestycji, koordynatorów, techników oraz wyspecjalizowanych magazynierów – na terenie całego kraju tworzą wyspecjalizowany i profesjonalny team serwisowy EHRLE Polska. Bez względu na porę dnia Inwestor może zwrócić się o pomoc do serwisu, dokonując zgłoszenia na trzy możliwe sposoby:

  • za pomocą dedykowanego specjalnie dla Inwestorów Systemu EhrleMaintenance
  • poprzez formularz zgłoszeniowy 
  • telefonicznie - dzwoniąc bezpośrednio do centrum koordynacji, w którym rozmowę prowadzą wykwalifikowani pracownicy a nie zaprogramowane automaty. Telefoniczne zgłoszenie usterki możliwe jest od poniedziałku do piątku w godzinach 8-19 oraz w sobotę w godzinach 9-15. 

Możemy pochwalić się najszybszym czasem reakcji wynoszącym średnio 24h. Dzięki dodatkowym ulepszeniom, które stosuje nasza firma, czas ten generalnie skraca się nawet o połowę. Jest to możliwe dzięki:

  • gęstej sieci serwisantów obecnych w niemalże każdej części kraju, dzięki czemu skraca się czas oraz dystans dojazdu na miejsce usterki
  • stałej współpracy oraz częstym dostawom z fabryki z Illertissen
  • specjalnemu Systemowi Szybkiego Składowania Części, dostępnemu na naszym magazynie (dzięki niemu możliwe jest odnalezienie w bardzo krótkim czasie odpowiednich materiałów)
  • sprawnym i wyspecjalizowanym serwisantom, którzy dzięki swojej głębokiej fachowej wiedzy potrafią od razu po przyjechaniu na miejsce usterki zdiagnozować problem oraz przystąpić do jego automatycznej naprawy za pomocą narzędzi oraz kompletu części zamiennych znajdujących się na wyposażeniu swojego pojazdu służbowego.
mapa
Up
Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Dowiedz się więcej Rozumiem